mandag 1. august 2011

En liten sommertur......

Ops...feil rekkefølge hihi.... Avsluttet helga i Tønsberg - her er søstern og jeg hjertelig til stede....
Hovedmålet for helga var konsert med Bob Geldof i Arendal !!! Her er Janne og jeg med Bob i bakgrunnen ;-)
The man him self - Sir Bob Geldof!!!! For en fyr - for en utstråling og for ett show!!! Jeg er helt svett ennå etter dansinga/digginga/synginga foran scenen....
Og siden jeg var på tur uten mann og barn - så har det blitt litt godt drikke, god mat , "litt" og drikke og bare hatt det moro på mine premisser...juhu ;-) Båttur og bading ble det også tid til....og det har vært en strålende lang helg med en svipp innom Sandefjord, Grimstad, Homborsund, Arendal, Tønsberg og Sem.....og hjem idag....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Herlig! Da fikk du en god konsert med helten din :)
Så du forresten filmen om Live Aid i går? Det fikk jeg bare sett litt av, men jeg håpet du så den da :) Klem

Mariannes gjenbruk sa...

Nei, det rakk jeg ikke....huff så synd...