fredag 30. mars 2012

Kurs på Drømmehjørnet.....

Dette var hva de flinke damene laget på kurset mitt - har dere sett så flotte kort?!!!! Jeg hadde først tenkt at de skulle få bruke mønsterark, men jeg ombestemte meg - de måtte lage selv.....
Det ble litt himling med øynene og litt hva da?? men det gikk jo bra - super flinke damer og tusen takk Linda for at jeg fikk holde kurs hos deg ;-) Jeg kommer gjerne igjen....
og de blide, men litt stille damene.... har truffet disse før og da er det kakling fra vi treffes til vi går hjem....tror de ble litt satt ut jeg - midt i uka og alt ;-)
Takk damer for at dere gjorde kvelden så bra for oss alle ;-) Vi sees.....

1 kommentar:

NdakJoleh sa...

The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin Aqur Printing Jakarta wish you deign to visit my website, thank you :)
cetak buku murah
cetak buku umroh haji
cetak buku yasin murah