fredag 24. juli 2009

Jeg rydder - oppfølgeren ;-)

Nå er møblene på plass.....
Min lille hule...hihihi....Her mangler det "litt" rydding...Og jeg trenger en bordlampe - litt dårligere lys borti her. Stor trives og har mere lyst til å være kreativ enn og rydde - the story of my lift ;-)
Her er data`n på plass, Lottas pult er der den skal være - hun og elsker plassen sin og syns det var sååå godt å få plass igjen.
Så nå skal jeg scrappe - har laget ett bestillingskort, som er sendt idag!!
Skal kose rydde, mens jeg scrapper i heeele dag! Lotta har besøk og dem klarer seg selv, gubbelure er på motorsykkeltur til Karlstad - det er nesten som å ha huset for seg selv ;-)
Jeg skal nyte det - det er nemelig ikke ofte.....

3 kommentarer:

Line sa...

Ååå så fint det blir. Det er et sånt rom jeg drømmer om. Skjønner godt at du bare vil være kreativ ja. Kos deg i helgen. ;o))

mayzan sa...

Hei der snuppa =D Så fint det ble for dere begge jentene =)
Knall deilig og bare kunne kose seg nå og scrappe i vei =)
Herlig =)

God klem =D

Francielle sa...

Så utrolig misunnelig på kroken din altså!
Nyt dagen! klem