søndag 25. januar 2009

Trinn for trinn med aluminiumstape...

Utstyret jeg har brukt - velg deg ut chipboard figurer eller grungeboard figurer som passer til ditt prosjekt.
Jeg valgte med en swirl og noen stjerner . Lim dem fast med glossy accent.
Jeg bruker aluminiums tape, men du kan bruke vanlig aluminiums folie også.
Jeg legger folien på plass og ruller over med brayer. I krinkelkroker bruker jeg embossing verktøy eller rub-ons verktøy. Bruk god tid så ikke aluminiums folien ryker.
Ferdig perm. Dette er før jeg hadde på maling. Malte den med vanlig akrylmaling - lot det tørke og så pusset jeg av malingen på alle figurer og bokstaver - og rundt alle kanter.
Skal tenke ut ett passende prosjekt og bruke disse som perm.
Ha en strålende søndag folkens ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bruker du dette som omslag altså? Jeg skjønner ikke og ikke kan jeg så mye om dette her hihi.. men jeg vet jo at du lager råfine ting, jeg så på de bestillingskortene under her. Digga rått det du hadde gjort med merkelappene, det var utrolig artig!!!

2ne sa...

Dette mååå jeg prøve meg på en gang!
Har lagt igjen en liten utfordring til deg i bloggen min...

Unknown sa...

Hei!
Yes, things have gotten so very busy. I uploaded more January pages on my blog and on the A Prompt a Day site. I haven't been on much for close to 2 weeks. I'm still finishing up January and haven't looked at February yet. Yikes!

So cool to see you use aluminum tape. I took some classes and then did a lot of experimenting with inks. If you want to look it up it's posted on June 2008 on my blog.
Marissa