onsdag 9. januar 2008

Min store nyhet!!!!!

http://scrapparguri.blogspot.com/

Fra siste uka i januar så er jeg medeier i denne butikken!!!!!!
Vi kommer tilbake med mere info og opplysninger i bloggen.
Hege har drevet Scrapparguri i litt over 1 år og nå som jeg har muligheten så utvider vi litt og jeg blir medeier. "Grualt" men dette blir gøy.
Vi kommer ikke til og ha nettbutikk, men vi har en fysisk butikk i Gågata på Kongsvinger.
Vi holder kurs i scrappbooking og kortlaging. Hege er scrapper og jeg lager stort sett kort +++.
Håper vi kommer til og se mange av dere, både i bloggen og i butikken vår.
Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen vår;-)
Klem fra Hege og Marianne

2 kommentarer:

Anonym sa...

gratulerer så masse!!! klem fra mette

Unni sa...

Gratulerer....

Kan eg linke fra bloggen min t butikken deres?