tirsdag 25. desember 2007

God jul - merry christmas

Julegaven til Hege ( Scrapparguri ).....dere får ikke se inni før Hege!!!!!!
Min julegave fra Lotta og Tom;-)


Lottas julegave fra Tom og meg.

Og ellers har det vært en flott julaften og 1.dag. Vi har fått alt vi ønsket oss, god mat - kokken (les-meg) var heldig med maten, koslig selskap og idag dovenskap.....
Håper alle som titter innom har hatt en like flott feiring.
Ønsker dere forsatt en god jul.

I wish you a merry christmas everyone

5 kommentarer:

Petunia sa...

Vi har hatt en spise og late dag her også. Deilig når julefreden senker seg i heimen.
Juleklem fra meg til deg1

Anonym sa...

Så fint kamera du har fått !!! Håper du tar masse flotte bilder, vær flink jente og les bruksanvisningen. Det er så lurt, hihi... da finner man så mange rariteter i kamera og bildene blir bra for man vet hva man skal gjøre. Jeg har mann som kjefter meg opp og ned hvis jeg ikke gjør det ha hahahaha..

Hils Lotta og si hun er kjempeheldig som har fått så fint kamera av dere. Artig!

Jeg har også fått så mye rart skal du vite. Gullpysj av Lars, hahahaha... den har jeg gått med i hele dag ;) I morgen er det dessverre jobbings på gang, angrer litt på at jeg sa ja til å jobbe, men trenger penger da. PS! Jeg tror gubben leser bloggen min,haha.. jeg har fått gavekort på Tittins Velvære ;) hurra!!!

klem og kos dere masse :)

min sin lille tue sa...

Hei:)
Titter innom for å ønske deg fortsatt god jul:)

Unknown sa...

Hei Marianne.
Grattis med nytt kamera!!!
Åh, som jeg gleder meg til å se inni gaven også (coveret ser spennende ut!!!)
Stille og fredelig julefeiring - regnet høljer ned......Masse julegaver til både store og små, og masse herlig mat!
Var ute og møtte masse venner i en gapahuk i går kveld - kaffe,konjakk og sjokoladekake rundt bålet :-D

Klem Hege

Petunia sa...

Innom for å ønske deg et godt nytt år og gleder meg til å se alle de fine kortene du kommer til å lage:) Du skal ikke se bort i fra en bestilling eller to fra meg i 2008!