søndag 2. september 2007

Bryllup

Dette har ligget til tørk i noen dager!!!

4 kommentarer:

Åshild sa...

Hei :)

Så morsomt det er å besøke blogger jeg ikke har sett før! Så, tusen takk for at du la igjen en hilsen i bloggen min - uten det hadde jeg kanskje ikke funnet din :)

Fine kort du lager, forresten :) Håper tørka er over og at kreativiteten flommer! Jeg gleder meg bare til å få sendt bladet i trykken nå, sånn at jeg kan kose meg litt igjen :)

Ha en fin søndag!

Åshild :)

Petunia sa...

Kjempefint kort! jeg må nok snart bestille noen av deg. Det er jo alltid greit å ha kort liggende. Plutseli er det en eller annen sin dag og så må man avgårde å kjøpe.
Synes du er veldig flink!

min sin lille tue sa...

Hei:)
Så tøft med lomme til tagen da. Alltid morsomt med litt ny inspirasjon.
Ha en fin kveld.

Anonym sa...

Å så flott det kortet var da Marianne!!! Nydelig!